Reklamačný protokol

K prednostiam našej spoločnosti patrí individuálny prístup k zákazníkom. Aby boli naši zákazníci maximálne spokojní, snažíme sa im poskytnúť tie najlepšie služby a servis. Pokiaľ máte akýkoľvek problém s našim produktom neváhajte nás kontaktovať. 

 

Základnou podmienkou pre prijatie a vybavenie reklamácie zákazníka je zaslanie záručného listu, resp. dokladu o nadobudnutí tovaru, ktorý zároveň slúži ako záručný list, predávajúcemu emailom, poštou, alebo osobne.

 

Reklamácie, servis tovaru zabezpečujeme výhradne len klientom, ktorí tovar zakúpili v našej obchodnej spoločnosti. Nepredávame a ani nezabezpečujeme náhradné diely na tovar, ktorý nebol zakúpený u nás. Kompletnú zákaznícku starostlivosť si vyhradzujeme len pre našich zákazníkov.

 

Špecifikácia problému

Adresa zákazníka

Záruka

Prečo nakupovať u nás ?

AUTORIZOVANÝ PREDAJCA značky Wilson
VIAC AKO 5000 produktov na sklade
DOPRAVA ZADARMO nad 70 €
100% SPOKOJNOSŤ zákazníkov

Na zlepšenie našich služieb používame cookies. O ich používaní a možnostiach nastavenia sa môžete informovať na stránke ochrany osobných údajov.